Het grote voordeel? Volledig aan te passen aan jouw wensen zónder maatwerk. Haal nog meer uit jouw Exact omgeving.
De basic templates zijn:
Snel te implementeren
Leveren flexibiliteit op
Sluiten 100% aan op jouw bedrijfsproces
Platform onafhankelijk
Voor elk vraagstuk een passende oplossing
Exact software is je basis. Maar wat als de standaard software niet toereikend is voor jouw bedrijfsproces? Met ons low code platform heb je de mogelijkheid om buiten de kaders van standaard software te gaan zonder een grote investering in tijd en geld. Sinds we gebruik maken van het low code platform is maatwerk niet meer nodig.
Een low code applicatie maakt gebruik van ontwikkelplatforms met een grafische interface. Door middel van drag-and-drop tools heb je een visueel, logisch en overzichtelijke applicatie. Je kan het als het ware zien als bouwstenen. Met verschillende bouwstenen zoals formulieren, lijsten, buttons en meer bouwen wij jouw basic template op.
Wil je extra functionaliteiten toevoegen aan je basic template? Geen probleem, ook klant specifieke vragen kunnen wij met ons platform makkelijk integreren.
Ook aan de interface is gedacht. Zelfs zonder training zijn de basic templates voor iedereen te begrijpen en te gebruiken. Een prettige interface en optimale gebruikservaring zijn belangrijk om goed werk te kunnen leveren.
Met de interface van de basic templates is rekening gehouden dat je de correcte informatie op de verwachtte plek vind. De gebruikers krijgt alleen te zien wat in de context noodzakelijk is. Hiermee verkleinen we de kans op information overload.
Onze templates zijn een aanvulling op Exact software, zowel voor Exact Globe als Exact Synergy. Met de templates verleggen wij de grenzen van standaard software.
Geen Exact software training nodig om de basic templates te kunnen gebruiken.
De templates zijn webapplicaties en voldoen dus aan de web standaarden. Overzichtelijk qua structuur en herkenbaar. We hebben een design systeem ontwikkelt waarmee we ons onderscheiden van de concurrent.
Als bonus kunnen we de basic templates ook helemaal in je eigen huisstijl customizen
De basic templates zijn te gebruiken op desktop, smartphone en tablet. Welk device je ook gebruikt, de gebruiker krijgt altijd de juiste informatie te zien.
Een goede user interface zorgt ervoor dat de gebruiker continu in de relaxmodus blijft. Zo kan de gebruiker de juiste input leveren of de juiste beslissing nemen, op welk device dan ook.
Verschillende Basic Templates met elkaar combineren? Geen probleem! De Basic Templates zijn zo gemaakt dat ze elkaar juist versterken. Meerdere templates schuiven we gemakkelijk in elkaar. Als gebruiker heb je dan één user interface, en in de backend zorgen wij er voor dat de processen naadloos in elkaar overgaan.
Met de Quercis HR Template creëer je meer verbondenheid met je medewerkers en zorg je voor een betere toegang tot het personeelsdossier voor je medewerkers. Via de template heeft iedere bevoegde direct inzicht in bijvoorbeeld salarisstroken, het verlofsaldo en zijn verlofaanvragen eenvoudig in te dienen en goed te keuren.
De Quercis Purchase to Pay template stroomlijnt het inkoopproces van begin tot eind, inclusief het plaatsen van bestellingen, goedkeuren van facturen en het uitvoeren van betalingen. Vanaf het moment dat een inkoopaanvraag wordt geplaatst tot en met de betaling aan de leverancier, onze template neemt het werk voor je uit handen.
Controleer en fiatteer inkoopfacturen online via de Quercis IFR Template. Snel, eenvoudig, waar en wanneer het je uitkomt. Geschikt voor Exact Globe. Het doel van de IFR Template is om het factuurverwerkingsproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Daarbij bevordert dit het eigen betaalgedrag wat kan bijdragen aan een betere kredietwaardigheid.
Een klantportaal is de ideale manier om je klanten een betere ervaring te bieden, de efficiëntie te verhogen. Relevante gegevens uit je interne organisatie direct met je klanten delen en je concurrentiepositie te verbeteren.
De Quercis Mijn Omgeving Template zorgt ervoor dat jij je klantenservice verbetert en jouw klanttevredenheid omhoog gaat. Onze template stelt je in staat om eenvoudig interactie te hebben met je klanten.
Dé oplossing voor Exact software voor het aanmanen en nabellen van openstaande facturen. Ontwikkeld door credit managers voor credit managers.
Het doel van de Quercis Creditmanagement Template is om de administratie en de communicatie omtrent openstaande posten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
En natuurlijk het betaalgedrag van klanten positief te beïnvloeden.
Krijg eenvoudig inzicht in de planning van jezelf en die van je collega’s. Medewerkers per afdeling, per projectteam, per manager of je eigen groepering.
De Quercis Planning Template zorgt ervoor dat jij een gestructureerde en georganiseerde aanpak hebt bij het plannen van een project, evenement, of andere activiteit. En helpt bij het opstellen van realistische doelen en het bepalen van deadlines
Snel en makkelijk inkooporders maken, versturen en volgen met de Quercis Inkooporder Template. Met behulp van onze template maak je het inkoopproces efficiënter door handmatige taken te automatiseren.
Vereenvoudig het proces voor het invoeren van inkooporders en stel medewerkers in staat om een inkoopbehoefte vast te leggen.
De Quercis Verkooporder Template is het platform om het proces van verkooporders te beheren. Het is ontworpen om de communicatie tussen kopers en verkopers te stroomlijnen en om het proces van verkooporders te automatiseren.
Laat je klanten makkelijk zelf producten bestellen, terwijl jouw sales afdeling deze bestellingen beheren en volgen.
Een persoonlijke online omgeving bieden aan elke klant waarin ze onder meer bestellingen en offerte kunnen plaatsen? Dat kan! Met de Quercis B2B Webshop Template. Met ons B2B platform ondersteun je jouw retailers optimaal
In een wereld waarin consumenten 24/7 online shoppen, voorzie je jouw klanten optimaal doordat ze snel en eenvoudig bij jou orders kunnen plaatsen.
Eenvoudig de voortgang van projecten bijhouden én nauwkeuriger de declarabele uren aan klanten doorberekenen? Dat kan! Met de Quercis Uren Schrijven Template.
Het uren schrijven template stelt werknemers in staat om hun tijd te registreren en aan te geven aan welke projecten of taken ze hebben gewerkt. Zo heb jij altijd direct inzicht in de planning van je collega’s.
Van bedrijven tot overheden en van zorgverleners tot onderwijsinstellingen, elk bedrijf wil graag op een veilige manier documentatie delen en gestructureerd vastleggen. Met de Quercis Dossier Template heb je die optie.
Presenteer en verzamel je documenten met de Quercis Dossier Template. Veilig en betrouwbaar.
Stroomlijn de communicatie met je klanten en verbeter de samenwerking binnen het bedrijf met de Quercis Ticketing Template. Klanten kunnen eenvoudig een verzoek indienen of een probleem rapporteren.
Onze template biedt een centrale locatie waar klantverzoeken worden opgeslagen en geregistreerd, en waar medewerkers van het bedrijf kunnen samenwerken om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden.
Wil je dat jouw bedrijfsprocessen duidelijk en overzichtelijk worden? Of wil je het helemaal anders? Laat het ons weten. Bel, stuur een mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!