Exact Add-ons
Exact Software biedt krachtige standaardfunctionaliteiten, maar soms hebben organisaties net dat beetje extra nodig om processen verder te optimaliseren. Met add-ons kun je jouw Exact-omgeving uitbreiden en beter laten aansluiten op specifieke behoeften. Op deze pagina vind je meer informatie over de Exact-add-ons, de oplossingen van Quercis, en onze vertrouwde partners.
Exact Add-ons
Haal alles uit je Exact software met simpele innovatieve oplossingen.
Exact biedt krachtige add-ons die je workflows optimaliseren, de productiviteit verhogen en je bedrijfsprocessen nog efficiënter maken. Of het nu gaat om het automatiseren van handmatige taken, het vereenvoudigen van financiële consolidaties of het verbeteren van je inkoopproces, met de Exact add-ons haal je meer uit je software én je organisatie.
Exact RPA
Met Robotic Process Automation wordt het mogelijk om bedrijfsprocessen te automatiseren. Exact RPA maakt het mogelijk om jouw Exact Synergy omgeving te integreren met Exact Globe, Exact Online of zelfs andere ERP pakketten als SAP en Salesforce. De voordelen van RPA?
- Bespaar tijd met automatisering
- Minder kans op fouten
- Bespaar kosten
Exact Consolidatie
Eén complete oplossing voor je financiële organisatie. Met Exact voor Consolidatie breng je eenvoud in je planning en control.
De belangrijkste voordelen:
- Eén centrale dataset
- Een heldere audit trail
- Verschillende valuta gedekt
Exact SRXP
Met Exact SRXP bespaar je meer dan 75% op de verwerkingstijd van declaraties. De belangrijkste voordelen op een rij:
- Automatische aflettering van creditcardstatements
- Alle soorten declaraties in één systeem
- Naadloze integratie met jouw boekhoudpakket
- Razendsnel en foutloos declareren met OCR software
Exact Purchase to Pay
Met Exact Purchase to Pay automatiseer je op een slimme manier je hele aankoopproces. Dat gaat van het plaatsen – en goedkeuren – van orders tot en met de afhandeling van de facturen.
- Verkort de maandafsluiting
- Proactief en transparant goedkeuringsproces
- Verbeter je marges door betere zichtbaarheid van uitgaven
Verleg de grenzen van Exact software
De Quercis Business Portal is een krachtig platform die de functionaliteit van Exact software uitbreidt en jou helpt om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en samenwerking te verbeteren.
Dit portaal is speciaal ontwikkeld om organisaties een centrale, gebruiksvriendelijke omgeving te bieden waar medewerkers, klanten en partners eenvoudig informatie kunnen delen en samenwerken.
De voordelen van de Quercis Business Portal
De Quercis Business Portal combineert gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit en toegankelijkheid in één platform. Met een configureerbare interface bepaal je zelf de vorm en inhoud van schermen, volledig in jouw huisstijl. Het web-based portaal is device-onafhankelijk en 24/7 bereikbaar via desktop, tablet en smartphone. Dankzij de nieuwste technieken biedt het platform uitgebreide functionaliteiten, zodat je plaats- en tijdonafhankelijk kunt werken en snel kunt inspelen op veranderende behoeften in de markt.
De functionaliteiten
Het portaal combineert data uit meerdere databases, zoals Exact Globe, Exact Synergy en andere SQL-databases, en presenteert deze overzichtelijk in dashboards met live gegevens. Dankzij drag-and-drop functionaliteit, uitgebreide autorisatie-opties (inclusief twee-staps verificatie) en een intuïtieve interface die eenvoudig aanpasbaar is, werk je efficiënt zonder technische kennis. Bovendien kun je de portal volledig personaliseren in je corporate huisstijl, gebruikmakend van moderne technieken zoals HTML5, JavaScript en CSS.
Naadloos integreren met Exact software
De Quercis Business Portal is een PaaS-oplossing waarmee we op maat gemaakt applicaties kunnen ontwikkelen die naadloos integreren met Exact software. Hiermee kun je je bedrijfsprocessen verder automatiseren en optimaliseren zonder in te boeten op flexibiliteit of schaalbaarheid.
“De Quercis Business Portal stelt onze klanten in staat om met één platform data en functionaliteiten te combineren, volledig afgestemd op hun eigen werkwijze en huisstijl. Het gebruik van de nieuwste technieken zorgt ervoor dat ze niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst efficiënt en plaats-onafhankelijk kunnen werken.”
Een vliegende start met de Quercis Basic Templates
De Quercis Basic Templates zijn ontworpen om organisaties een vliegende start te geven met Exact software. Deze standaardoplossingen bieden direct toepasbare functionaliteiten die aansluiten op veelvoorkomende bedrijfsprocessen, zodat je minder tijd kwijt bent aan implementatie en maatwerk. Of je nu je financiële processen wilt optimaliseren, je verkoopactiviteiten beter wilt beheren of je operationele efficiëntie wilt verhogen, met de Basic Templates haal je meer uit Exact.
“De Basic Templates zijn zo gemaakt dat ze elkaar versterken. Meerdere templates schuiven we gemakkelijk in elkaar. Als gebruiker heb je dan één user interface, en in de backend zorgen wij er voor dat de processen naadloos in elkaar overgaan.”
De voordelen van de Quercis Basic Templates
De Quercis Basic Templates zijn vooraf geconfigureerde templates die op maat zijn gemaakt voor specifieke bedrijfsprocessen binnen Exact Globe en Exact Synergy.
Ze zijn ontworpen op basis van best practices en jarenlange ervaring met Exact software, waardoor ze direct in te zetten zijn. Deze templates vormen een ideale basis die kan worden aangepast aan jouw specifieke behoeften.
De functionaliteiten
De Quercis Basic Templates bieden gestroomlijnde workflows, geautomatiseerde routinetaken en kant-en-klare dashboards voor direct inzicht in belangrijke KPI’s zoals omzet en voorraad. Dankzij de eenvoudige integratie met Exact software en andere add-ons kun je snel aan de slag met bewezen processen en efficiënt resultaten behalen.
Hoe werken de Quercis Basic Templates samen met Exact Software?
De Basic Templates zijn speciaal ontwikkeld voor gebruik met Exact Globe en Exact Synergy. Ze maken optimaal gebruik van de kernfunctionaliteiten van Exact, terwijl ze tegelijkertijd extra waarde toevoegen door specifieke processen te vereenvoudigen of te verbeteren. Dankzij de naadloze integratie worden gegevens automatisch gesynchroniseerd, waardoor je altijd toegang hebt tot realtime informatie.
Gerenommeerde softwarepartners
Onze partners
Wij werken samen met een uitgebreid partnernetwerk. Samen zorgen we voor de beste oplossing voor onze klanten. Op deze manier kunnen wij je het beste begeleiden in het automatiseringsproces. Want samen bereiken we meer dan alleen. Lees hier met welke partners wij samenwerken.
Sumatra Operational Intelligence brengt informatie naar het beslissingsproces. Zo krijgen medewerkers op alle afdelingen beter inzicht in en grip op operationele processen. En hoe meer medewerkers dagelijks beschikken over de voor hen relevante informatie, hoe hoger de opbrengst!
Spryng zorgt elke dag voor het optimaliseren van bedrijfsprocessen met slimme en innovatieve SMS technologieën op maat. Voor optimale veiligheid maken wij gebruik van Spryng’s SMS Gateway. We zetten deze in voor onze business portalen. De Two Factor Authentication (2FA) van Spryng is toonaangevend in de markt.
Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes.
Een goed inkoopmanagement systeem helpt je bij het structureren van je inkoopproces. Daarom hebben wij een samenwerking met Scan Sys en de ImageCapture, een geïntegreerd purchase 2 pay proces.
Bij Buckaroo bieden ze oplossingen voor elk vraagstuk op gebied van betalen. Of dit nu gaat om een iDEAL-betaling op een webshop, een QR-betaling via de smartphone of de inning van abonnementsgelden via een automatische incasso.
Bouw krachtige e-mailcampagnes met de software van Copernica. De eenvoudigste automatiseringstool voor e-mailmarketing om mooie, gepersonaliseerde e-mails te maken en te verzenden.
Archifact ontwikkelt adaptieve toekomstbestendige software voor bedrijven en instellingen. De adaptieve software van Archifact stelt je instaat je bedrijfsvoering aan te passen aan de veranderingen die daar – door de tijd heen – in gaan plaats vinden.
Tijd voor duidelijkheid?
Wil je dat jouw bedrijfsprocessen duidelijk en overzichtelijk worden? Of wil je het helemaal anders? Laat het ons weten. Bel, stuur een mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!