Skip to main content

Quercis Mijn Omgeving Template

Betere klanttevredenheid, efficiëntere bedrijfsprocessen en betere klantrelaties

Een klantportaal is de ideale manier om je klanten een betere ervaring te bieden en de efficiëntie te verhogen. Deel relevante gegevens uit je interne organisatie direct met je klanten en verbeter je concurrentiepositie.

De Quercis Mijn Omgeving Template zorgt ervoor dat jij je klantenservice verbetert en jouw klanttevredenheid omhoog gaat. Onze template stelt je in staat om eenvoudig interactie te hebben met je klanten.

Verbeter de klanttevredenheid

Verlaag operationele kosten
Verbeter de communicatie met je klanten

Basic Template | Mijn Omgeving

Verbeter de relatie met je klant

Je gaat voor een klantportaal als je je klantenservice wil verbeteren, de kosten wil verlagen en de klanttevredenheid wil verhogen. Heb jij bijvoorbeeld veel terugkerende klanten? Dan kan een klantportaal je helpen om je klanten gemakkelijk toegang te geven tot hun accountgegevens, facturen te betalen, bestellingen te volgen en andere diensten te beheren. Of heb je veel klantinteracties? Dan biedt de Quercis Mijn Omgeving jouw klanten de mogelijkheid om hun bestellingen te beheren, retourzendingen te regelen en contact op te nemen met de klantenservice. Zo reduceer je aanzienlijk de druk op de klantenserviceafdeling.

Ook als jij je dienstverlening wil gaan personaliseren en op maat wil maken voor individuele klanten biedt de Quercis Mijn Omgeving Template uitkomst. Het stelt je in staat om klantgedrag en -voorkeuren te analyseren en hen aanbiedingen en informatie te geven die relevant zijn voor hun behoeften.

Efficiënter bedrijfsproces

De Quercis Mijn Omgeving biedt voordelen voor zowel het bedrijf als de klanten. Je ondersteunt je klanten door hen gemakkelijk toegang te bieden tot hun persoonlijke informatie en interactie met jou als bedrijf mogelijk te maken op een manier die het best bij hen past. Daarnaast geef je jouw klanten toegang tot hun persoonlijke informatie, aankoopgeschiedenis, klantenservice en andere relevante gegevens.

Gemak

Klanten kunnen op elk moment en vanaf elke locatie toegang krijgen tot hun informatie en transacties.

Gemakkelijk communiceren

Klanten kunnen via het template direct communiceren met de klantenservice voor vragen of ondersteuning.

Efficiëntie

Gemakkelijk informatie en transacties beheren zonder de tussenkomst van een vertegenwoordiger van de klantenservice.

Inzage in je klanten

De mogelijkheid om gepersonaliseerde communicatie te leveren en klantgegevens te gebruiken om inzicht te krijgen in hun behoeften en interesses.

Basic Template | Mijn Omgeving

Specificaties


Tweefactor authenticatie

De Quercis Mijn Omgeving Template is beveiligd met een betrouwbaar authenticatiesysteem, waarvoor wij gebruiken maken van de software van Spryng, om ervoor te zorgen dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben tot de gegevens.

Toegang tot gegevens

Klanten krijgen makkelijk toegang tot hun persoonlijke informatie, zoals hun profielgegevens, aankoopgeschiedenis, facturen en betalingsgegevens.

Transacties

Klanten eenvoudig zelf transacties laten uitvoeren, aanpassen, accorderen van bestaande bestellingen en eenvoudig accorderen van bijvoorbeeld offertes.

Klantenservice

Snel klanten contact laten opnemen met de klantenservice, bijvoorbeeld via een live chat of een support-ticket-systeem.

Personalisatie

De mogelijkheid om specifieke producten en diensten te tonen op basis van de voorkeuren van de klant.

Responsiviteit

Gemakkelijk te gebruiken op verschillende apparaten, zoals desktops, laptops, tablets en smartphones.

Basic Template | Mijn Omgeving

Maak informatie inzichtelijk

Met een Mijn Omgeving portaal biedt je gemakkelijk nieuwe producten en diensten aan aan jouw klanten. Geef ze gepersonaliseerde aanbevelingen op basis van hun aankoopgeschiedenis bijvoorbeeld. Dit kan leiden tot meer verkoop en verhoogde omzet.

FAQ

  • Is een Mijn Omgeving wel veilig?

    Onze Businessportal, het platform waar onze templates op draaien, wordt regelmatig aan beveiligingstest onderworpen, waar wij de OWASP top 10 als richtlijn gebruik om onze beveiliging zo goed mogelijk te regelen. 

  • Wat kan ik delen in een Mijn Omgeving?

    Onze templates zijn flexibel ontworpen, en naar wens uit te breiden. Zo kan de Mijn Omgeving dus gaan dienen als een persoonlijk verlengstuk van jouw interne organisatie.

  • Waarom een Mijn Omgeving?

    Ontlast je binnendienst, door online proces-statusupdates te communiceren met je stakeholders. Wat is de status van mijn order? Welke facturen heb ik allemaal gehad afgelopen periode?

Ondersteunt

  • Creditmanagement dashboard - manager

    Klantenservice/ binnendienst

    Op de klantenservice afdeling wordt de druk verlaagd omdat klanten zelf belangrijke dingen kunnen regelen in de Quercis Mijn Omgeving.

  • Creditmanagement dashboard -  directie

    Klanten

    Klanten worden ondersteunt bij het beheren van interacties en transacties met jouw bedrijf. Altijd en overal toegang.

  • Marketing

    Het stelt je in staat om klantgedrag en -voorkeuren te analyseren en hen aanbiedingen en informatie te geven die relevant zijn voor hun behoeften.

Tijd voor duidelijkheid?

Wil je dat jouw bedrijfsprocessen duidelijk en overzichtelijk worden? Of wil je het helemaal anders? Laat het ons weten. Bel, stuur een mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!