Stroomlijn de communicatie met je klanten en verbeter de samenwerking binnen het bedrijf met de Quercis Ticketing Template. Klanten kunnen eenvoudig een verzoek indienen of een probleem rapporteren. Terwijl jouw klantenservice afdeling de verzoeken bijhoudt en oplost.
Onze template biedt een centrale locatie waar klantverzoeken worden opgeslagen en geregistreerd, en waar medewerkers van het bedrijf kunnen samenwerken om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden.
Prioriteer tickets
Verhoog de klanttevredenheid
Door een gestroomlijnd proces te bieden voor het beheren van klantverzoeken zorg je voor een snelle en efficiënte afhandeling. En je verhoogt de productiviteit van het ondersteunend personeel. Tevens geef je je klanten inzage in de status van hun vraag of probleem. Dit verlaagt ook de druk bij je collega’s, een klant hoeft niet meer te mailen of bellen wat de status is. Ze kunnen het zelf eenvoudig volgen.
Tevens biedt het template je waardevolle inzichten. Door deze gegevens te analyseren, kun je trends identificeren en problemen aanpakken voordat ze zich voordoen.
Onze template verbetert de klantervaring, verhoogt de efficiëntie van klantenservice, verbeterd de transparantie van het proces en biedt waardevolle inzichten om de klantenservice te verbeteren.
Makkelijk bijhouden wat er moet gebeuren en zorg voor een gestroomlijnde workflow voor de afhandeling vanuit 1 centraal punt.
Verkort de doorlooptijd van klantverzoeken en verhoog de snelheid van de resolutie van problemen.
Klanten kunnen zelf de voortgang van hun verzoeken bijhouden en ontvangen updates over de status van hun verzoeken.
Verzamel gegevens over klantvragen en -problemen voor waardevolle inzichten.
De registratie, toewijzing, beheer en oplossing van klantverzoeken. Het biedt een interface waar klanten en ondersteunend personeel tickets kunnen maken, bekijken en bijwerken.
Het beheer van gebruikersaccounts en -rechten. Het maakt het mogelijk om gebruikersrollen en -machtigingen te definiëren, zodat medewerkers van het bedrijf alleen toegang hebben tot de tickets en functies die relevant zijn voor hun werk.
Kan worden geïntegreerd met verschillende kanalen, zoals e-mail, chat, sociale media en telefoon. Dit maakt het gemakkelijk voor klanten om contact op te nemen met ondersteunend personeel via het kanaal van hun voorkeur en zorgt voor een naadloze overgang tussen kanalen.
Geautomatiseerde antwoorden en toewijzing van tickets aan specifieke medewerkers. Dit kan de productiviteit van het ondersteunend personeel verhogen en de doorlooptijd van klantverzoeken verkorten.
Houd belangrijke prestatie-indicatoren (KPI’s) bij, zoals de gemiddelde responstijd, de doorlooptijd van tickets en de klanttevredenheid. Dit biedt waardevolle inzichten voor het verbeteren van de klantenservice en het identificeren van trends.
Compleet aan te passen naar jouw behoeften zoals de look-and-feel, het configureren van workflows en het definiëren van aangepaste velden.
Betere bedrijfsprestaties
Elke organisatie die klantverzoeken en problemen moet beheren en oplossen, profiteert van het gebruik van de Quercis Ticketing Template. Het biedt een gestructureerde en efficiënte manier om de communicatie tussen klanten en medewerkers te beheren en kan leiden tot een verbeterde klanttevredenheid en betere bedrijfsprestaties. Heb je op voorhand al vragen? We hebben de veel gestelde vragen alvast voor je beantwoordt.
Ja, alle Quercis Basic Templates zijn gebaseerd op het Quercis Businessportal platform en zijn te koppelen aan diverse backend systemen. Afhankelijk van de interface-mogelijkheden van jouw bestaande systemen kunnen wij deze integreren met ons ticket portaal.
Ja, het template spreekt voor zich bij het indienen van een ticket. De status van de melding is real-time te volgen.
Er zijn een aantal standaard rapportages aanwezig in de template. Deze geven inzicht in aantallen tickets en doorlooptijden van tickets. Naast de bestaande rapportages is het mogelijk om klant specifieke rapportages toe te voegen.
Alle Quercis templates kunnen wij voorzien van een custom styling, waardoor de stijl van de Quercis templates in lijn ligt met de corporate huisstijl.
De klantenservice-afdeling is waarschijnlijk de meest voorkomende afdeling die gebruik maakt van de Quercis Ticketing Template om klantverzoeken, problemen en vragen te beheren.
Om vragen en verzoeken van medewerkers te beheren, zoals verlofaanvragen en salarisvragen.
Om vragen en verzoeken van klanten te beheren met betrekking tot marketingcampagnes, promoties en evenementen.
De IT-afdeling kan het template gebruiken om technische problemen en vragen van medewerkers te beheren en op te lossen.
Om vragen van klanten en leveranciers te beheren met betrekking tot facturen, betalingen en andere financiële zaken.
Wil je dat jouw bedrijfsprocessen duidelijk en overzichtelijk worden? Of wil je het helemaal anders? Laat het ons weten. Bel, stuur een mail of vul het contactformulier in. Wij spreken je graag!