Afstudeeronderzoek naar Marketing Automation tool

//Afstudeeronderzoek naar Marketing Automation tool

Afstudeeronderzoek naar Marketing Automation tool

Luuk Titulaer, 4e jaars student van de opleiding ICT & Business van de Fontys Hogeschool te Eindhoven, onderzoekt in de periode novemer 2018 – april 2019 welke behoeften Exact gebruikers hebben ten aanzien van een marketing automation tool.

Marketing automation kan ervoor zorgen dat verschillende stappen in een bedrijfsproces automatisch verlopen. Het wordt onder andere toegepast in combinatie met email marketing en bedrijfsprocessen.

Zijn onderzoek is een evaluatie van de oplossing zoals deze reeds 8 jaar aan onze relaties wordt aangeboden. Het onderzoek heeft tot doel te beoordelen in welke mate de uitgangspunten bij de ontwikkeling van destijds nog actueel zijn en om te beoordelen op welke manier een dergelijke oplossing met de huidige technieken nog beter bij de behoeften van (potentiele) relaties kan aansluiten.

Luuk zal voor zijn onderzoek een deel van onze klanten benaderen mbv een enquete. Quercis en Luuk danken u op voorhand voor uw medewerking!

 

 

By | 2019-01-08T15:00:46+00:00 8 januari 2019|Algemeen|0 reacties

About the Author:

Jeroen Krugers

Laat een reactie achter