Quercis Creditmanagement Portal

Home/Onze producten/Quercis Creditmanagement Portal
Quercis Creditmanagement Portal 2017-08-29T13:38:25+00:00

Exact add-on voor effectief debiteurenbeheer

“Show me the money!!” Jerry Maguire

Wij hoeven u vast niet uit te leggen hoe vervelend het is als klanten niet betalen. U hebt prachtig werk geleverd, maar de factuur blijft openstaan. Lastig. Uiteraard wilt u de relatie met uw klant niet verstoren, maar tegelijkertijd kosten openstaande posten keihard tijd en geld. Om u slapeloze nachten te besparen én controle te geven over uw inkomende geldstroom heeft Quercis de Creditmanagement portal (QCP) ontwikkeld. Een door Exact gecertificeerde, gebruiksvriendelijke add-on waarmee u inzicht krijgt in uw debiteurenbeheer en eenvoudig
openstaande facturen opvolgt.

Zo werkt de Quercis Creditmanagement Portal

De QCP maakt van elke factuur in Exact Globe of Exact Financials automatisch een dossier per klant aan. Dit digitale dossier geeft u in één oogopslag alle actuele gegevens zoals:

  • Details van openstaande posten per klant inclusief de verstuurde factuur
  • Verstuurde en ontvangen documenten in relatie tot de openstaande post
  • Ondernomen acties (i.e. gevoerde gesprekken en gemaakte afspraken)
  • Betalingsgedrag en andere relevante informatie

Certified Exact Add-on

Wat QCP anders maakt

De software kent verschillende handige functionaliteiten voor een effectief en gestructureerd debiteurenbeheer:

  • Versturen van brieven (i.e. herinneringen, kopiefacturen, aanmaningen, ingebrekestellingen) aan de hand van vooraf gedefinieerde en aan de relatie gekoppelde scenario’s
  • Mogelijkheid om het gehele dossier over te dragen aan advocaat, incassobureau of curator
  • E-mail communicatie met collega’ s m.b.t. openstaande posten, inclusief het automatisch vastleggen van reacties
  • Autorisatie (uitdelen van kijk- en mutatierechten)
  • Eén interface voor meerdere databases
  • Meertalig
  • Flexibel in te richten elementen (i.e. zoekcriteria, gebruikte terminologie, te presenteren gegevens of rapportages)
  • Ontvangen documenten (bijv. klachten) toevoegen aan het dossier
  • Openstaande posten aanmerken als dispuut, betalingsregeling of prioriteit
Contact

Tijd voor effectief debiteurenbeheer?

Bel 040-2661780 of vul het contactformulier in.

Contact